Sider

mandag 21. mars 2016

Heldige meg - tenk å vinne garnpakke til Cortinagenseren.

Jeg har fulgt bloggen til Tusenideer i lang tid.  Der er det mange tips å finne. Noen av bloggerne jeg følger publiserer også sine ting der.
De annonserte at de ville gi bort garn til en Cortina genser.  Min Svigermor strikket en Cortinagenser til min Svigerfar i 1956, og den er like fin og brukes ennå.  Det hvite har gulnet med årene, eller kanskje det var ubleket garn som ble brukt.
Jeg meldte meg på, og såvar jeg heldig og vant garn og mønster til en ny Cortinagenser.  Heldige meg.  Nå er jeg spent om det er Falk eller Heilo som kommer i posten.  Det er bare å skynde seg med det jeg holder på med, så kanskje er jeg klar til garnet kommer.


Tusen takk til Tusenideer.no og god påske!!


.

Ingen kommentarer: