Sider

fredag 22. mai 2015

Garn til garnlageret

På Koftefesten i Trondheim ble garnfristelsen for stor.
Måtte bare ha det nydelig garnet fra Telespinn, Symre. Nydelig mykt og blankt garn.  Skal være veldig drøyt, så jeg kjøpte nok som vanlig.
80 % Mohair fra norske geiter og 20 % lammeull. Og så finns det en forhandler ikke langt fra Trondheim for supplering.

Og i goodispakken var det også garn. Garn til Selbuvotter med mønster, ett grønt fluffy nøste og ett nøste bommulsgarn.
Og så kom Magda fra Happy Knitting med kurven sin.  Rent silkegarn.



2 kommentarer:

Bodil sa...

Så mykje spennande garn som eg ikkje kjenner til. Lukke til med nye prosjekt :)

Helle sa...

Jeg klarte heller ikke stå i mot symre. Fikk med meg noen bunter med naturhvit og en rustrød. Aner ikke hva jeg skal lage av det, men hører gjerne om hvordan det var å arbeide med. - Og garnforbuk. Lurer også på om jeg burde ha tatt med et ekstra nøste? Tror nemlig ikke vi har mulighet for påfyll i nærheten av Oslo, - men da finnes jo alltids netthandel som svaret på det meste. :)