Sider

torsdag 30. oktober 2014

Ønskebok: Colours of Shetland av Kate Davies


Jeg har ønsket meg denne boken.

Jeg har fulgt bloggen til Kate Davies lenge. http://katedaviesdesigns.com/
Hun har fine strikkeplagg. Fine farger, mønster og passformer.

Spesielt liker jeg mønsteret med Puffin - Alkefugl. Alkefuglen står på listen over fugler som står i fare for å bli utryddet i Norge. På Island kjøpte jeg meg salt og pepperbøsse med alkefugler.

Torsdag bestilte jeg boka fra This is Knit på Irland, lørdag kom den i postkassen min.





1 kommentar:

Barwitzki sa...

Boken var hurtig i postkassen.
Gratulere deg - en deilig bok.
Jeg elsker fine mønster. Takk for link.
Jeg vil finne!!! Ha masse glede med mønsterstrikke - fantastisk er lua.
Spennende - du viser :-)))
Hilsener fra Viola. Ha en riktig fin sønndagskveld.