Sider

fredag 23. november 2012

Tova votter II

Da er par nr 2 ferdig. Røde med fletter. Flettene gjorde seg bra etter tovingen.
Jeg har gått opp for lagerkapasitet for bilder så jeg får ikke vist bildet.



Hva gjør andre bloggere, oppgraderer og kjøper mer plass?

Ups! Du er løbet tør for lagerplads. Du bruger i øjeblikket 100 % af din kvote på 1 GB for fotos. Opgrader lagerplads
Fotos gemmes på din Picasa Webalbum-konto og inkluderes i din gratis kvote på 1 GB for fotos. Ekstra lagerplads, du køber, deles mellem adskillige Google-produkter og føjes til din gratis kvote. Få flere oplysninger

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg slettet noen tunge bilder, og jeg skriver i Windows Live Writer, så akkurat nå belaster jeg ikke den kontoen..ser det ut til..
Gå inn på picasa web-album å se, men hører flere må oppgrader nå..
Ha ei riktig god helg, klem fra mæ;

Lisbeth, strikkemasker sa...

Takk Tove, skal prøve å slette litt over helga.

BrittB sa...

Jeg har valgt å oppgradere lagerplassen, selv om det koster litt. Tenker på det som en investering i en koselig hobby (blogging)! Ha en finfin søndag! :-)

Tonemor sa...

Har ikke noen gode råd å komme med, men jeg håper det ordner seg.
Ønsker deg en flott søndag
Klem Tone