Sider

tirsdag 28. august 2012

Fabelsokker - lite pene

I bytte mot en brødoppskrift fikk jeg 6 nøster Fabel.  Bra bytte selv om garnet er i bruntoner, noe jeg ikke er spesielt glad i. Hun jeg byttet med syns ikke det ble særlig pent i strikkingen, så hun ville ikke fortsette.  Jeg rekte opp og prøvde meg på en barnegenser.  Men nei. Hvorfor legge arbeid i en genser med garn du ikke liker? Det ble å rekke opp igjen.

Det måtte bli sokker. Til meg.  For ingen andre ville ha sokker i "DET" garnet.

Jeg er veldig fornøyd med Fabel i sokker. Har brukt det i flere blåvalører og ensfarget. Blir tynne, slitesterke og gode sokker.  Nå har jeg ett par tynne, slitesterke, gode og lite pene sokker. Og jeg har brukt opp litt garn fra garnlageret - hele 58 gram.
Sokker vises jo nesten ikke .




2 kommentarer:

Tonemor sa...

Jeg synes de var super fine jeg.
Klem Tone

Tovepia sa...

Synes de var stilige, jeg:)..og enig med deg, Fabel er et stødig garn.
Herlig krabat du har:)
Ha ei finfin helg videre, klem;)