Sider

søndag 25. desember 2011

God service hos To Damer

Det ble snart klart at ikke ble nok garn til jakken fra MbyM. Jeg kjøpte det de hadde hos Elle Melle. Telefonrunden i Trondheim ga ikke resultat. Du store Alpakka tipset om To Damer. Og der traff jeg en hyggelig, hjelpsom dame. Hun sjekket garnbeholdningen i tilfellet de hadde samme fargepartiet. 2 dager etter lå pakken i posten. Jeg har funnet garnbutikken min på nett!!!
8 nye hesper Sulka, Mirasol fra Du Store Alpakka - levert av To Damer
Så langt har jeg kommet
Dette må bli nok til jakka

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så hyggelig at vi kunne hjelpe deg! Lykke til videre med strikkinga og gi oss gjerne en lyd om det ferdige resultatet. Alltid morsomt å se hva dere lager.

Monstermønster sa...

Todamer er supre, ja! Rask service, og raske svar om jeg lurer på noe.