Sider

onsdag 30. november 2011

Min lille strikkeblogg

30. januar 2011 startet jeg bloggen min.  Rett og vrang.  Fordi jeg var nysgjerrig på, og fordi jeg ville skaffe meg kunnskap om bloggverdenen.  10 037 visninger. Jeg har publisert 98 innlegg, og fått 218 kommentarer.
Dette uten at jeg har lovt bort noen form for premiering.
248 besøk fra USA og 16 fra Frankrike.  Arti

Google har sørget for flest treff. Det stemmer med alt som skjer nettbasert. Google er størst. Marith's Hageblogg er den bloggen som har generert flest treff til min blogg.
Strikket vinhøne har vært det mest populære søkeordet. Så kommer Fanakofte.
 Jeg har blitt overrasket over hvor mange bloggere det er der ute som blogger om strikking. Masse fin strikking. Masse fin inspirasjon. Flinke strikkere og veldig mange fine blogger. Litt rart likevel at det er en Hageblogg som gir flest treff inn til min strikkeblogg.  Marith's Hageblogg er en veldig fin blogg.

TUSEN TAKK TIL ALLE DERE SOM HAR VÆRT INNOM!

Ingen kommentarer: