Sider

onsdag 22. november 2017

Strikkemasker på Ravelry

Endelig har jeg klart det jeg skulle gjort lenge; legge ut  oppskrifter på Ravelry. Inspirasjonen til endelig å gjøre det fikk jeg fra Helles Syskrin. Det var litt plundrete, frem og tilbake, men med litt hjelp fra yngre krefter fikk "jeg" det til.

Oppskriften på genseren er alt for billig, men den selges også via Telespinn til samme pris.

Flere oppskrifter legges ut etter hvert som jeg har finlest oppskriftene mine.
Nå er jeg spent på responsen.  Det har kommet 5 hjerter ved lua og 1 ved genseren. Artig.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Så spennande med oppskrifter på Ravelry :) Var nettopp inne der og fann deg. Fine plagg du har strikka. Lukke til med fleire.

Siddis back home sa...

Gøy å lage egne mønster, så flink du er! Ha en koselig adventshelg!