Sider

torsdag 23. februar 2017

Maske sammen

I går fikk jeg en hyggelig forespørsel; om jeg kunne å maske sammen masker? Og om jeg kunne lære Ragnhild dette. Ragnhild har strikket en nydelig Voss retro kofte fra A Knit Story.
Det skal maskes sammen på skuldrene i stedet for å sy.  Dette blir ofte penere enn å sy sammen.
Jeg viste henne, Ragnhild fortsatte hjemme, og kom tilbake med ferdig arbeid. Like pent masket sammen som det er strikket. Vanskelig å se hvor det er masket sammen.
Og som takk for hjelpen fikk jeg disse flotte rosene. Jeg må si det lønner seg å lære bort litt.

1 kommentar:

Barwitzki sa...

Ja fantastisk, jeg strikker skulder deler også sammen. Jeg lærte det på video fra Garnstudio DropsDesign. Det vil være en vakker kofte. Flotte farger, veldig hyggelig mønsteret.
Skjønn rosere er en vakker takk for hjelpen.
God uke fortsatt deg. Hilsen og klem fra Viola