Sider

søndag 15. februar 2015

Fana babygenser i Rauma Baby Panda

Enda en babygenser i Fanamønster. Denne gangen strikket etter oppskrift fra Rauma.  I Baby Panda kjøpt på Husfliden i Trondheim.  Første gangen jeg prøver dette garnet siden jeg liker Baby Ull fra Dale veldig godt. Baby Panda er godt å strikke med og drøyt, så det blir nok brukt flere ganger.

Deilig å følge oppskrift til punkt og prikke. Slipper å stoppe opp å tenke; hva gjør jeg nå? Eneste jeg fravek oppskriften med var at jeg ikke har stjerner øverst på ermene.
 Størrelse 6 mnd; 31 cm høy. 3 knapper på høyre skulder.

Tidligere Fanagensere til barn uten oppskrift.


Garn: 135 gr Baby Panda fra Rauma, blått og ublekt.
Pinner: 2,5 og 3
Oppskrift: nr 3074 fra Rauma

1 kommentar:

Bodil sa...

Nydeleg Fanagenser. Det er eit flott mønster, og ein varm og god gensar :)