Sider

torsdag 25. september 2014

Hverdagsjakka av Ann Myhre

Hverdagsjakka eller Sinnasau. Hverdagsjakka eller Sinnasau. Tilslutt ble det hverdagsjakka i finull fra Husfliden i Trondheim. Egentlig var finulla kjøpt inn til noe annet, som det ikke ble noe av.
Hvitt som bunnfarge, for det har jeg en del av. Og diverse blåfarger til striper.
Må strikke parallellt på bol og armer for å få nok av hver farge. Her skal det brukes av lageret og ikke kjøpes noe. (Er planen).  Fin oppskrift fra Ann Myhre. http://pinnehobby.blogspot.no/
 https://www.facebook.com/groups/1398785040382852/


6 kommentarer:

Ruths datter sa...

denne blir nok ei godjakke. Fine farger.
Klem

Bodil sa...

Det ser ut som det blir ei kjempefin jakke i flotte fargar :) God helg.

Zolvi sa...

Hei!
Jeg leter etter noe fint og ikke for vanskelig (!!) til å strikke til jenta mi på 1,5 år.
Tenkte på Fanagenser og kom over bloggen din! Utrolig mye fint!! Likte spesielt godt den gule fanagenseren du strikket til jenta med nye hull i ørene ;)
Har du fulgt en oppskrift eller har du gjort endringer på en? Oppe i halsen ;)

Lisbeth, strikkemasker sa...

Hel Zolvi,
usikker hvilken fanagense du mener. Jeg har strikket en gul, til herre. Der er det helt rett hals uten felling.

Monstermønster sa...

Lykke til med hverdagsjakka! Jeg bruker min omtrent hele tiden, deilig med en basisjakke i skapet.

Barwitzki sa...

Den blir en fin jakken - jeg gleder meg å se.
Hilsener sender deg Viola.