Sider

mandag 5. mars 2012

Berit har strikket dekken til Vilja fra Kvistli

Islanshesten er ikke den største hesten i verden.  Men har du ridd i fjellet på Islandshest vil du oppdage at dette er "verdens beste turhest". 
Å strikke dekken til en hest, selv om det er en Islandshest, er mye arbeid. Berit har gjort det. Fotomodellen er Vilja fra Kvistli. Garn: Fra Birgirsdottir: Alafoss Lopi, 1,5 +++ kg. Ser ut som Vilja koser seg i 100 % ull fra Island.  Kunne ikke passet bedre til en Islandshest.


Har du tenkt å ri Islandshest i fjellet, sjekk ut Kvistli i Folldalen. Topp vertskap, fantastisk natur og knallgode hester.  Jeg kjenner mange som er frelst på Kvistli, og vi drar dit igjen og igjen!

Dette er også et slags dekken som Berit har strikkket, til hund, som prøves på pusen. Fin pus i fine farger.









Berit introduserte meg for Birgirsdottir. Noe jeg er veldig glad for. Berit strikker MYE, veldig mye fint, bl a av garn fra Birgirsdottir.

Her er gensere som Berit har strikket. Og som jeg har fått lov til å legge på blogge min.
Genser. Forskjellige farger gir forskjellig uttrykk.

2 kommentarer:

sirimoxness sa...

Jeg ønsker meg også en sånn!! Til neste vinter kanskje? - HIlsen Chili
http://sirimox.blogspot.com/

Lisbeth, strikkemasker sa...

-det skal bli - hvilke farger???