Sider

søndag 11. desember 2011

Litt for mye å velge i


Plutselig har jeg fire strikkeprosjekt på gang.  Alt for mange. Bruker å ha to.  Ett stort og ett lite.  F eks en jakke og ett par sokker.   Nå har jeg en Fanagenser i Finull hvor jeg strikker armene parallelt, lue i Heilo- ble inspirert av Judiths blogg, en jakke og sokker.  Skulle ikke strikke sokker på en stund, men så fikk jeg en gave, som jeg med sikkerhet vet er skaffet fra Elle Melle på Frosta. Pakken inneholdt bl a Delight og firkantede strikkepinner. Strikkepinnene måtte bare testes ut.  Litt rart å strikke med i starten.  Etter hvert vente jeg meg til de.  Men hovedarbeidet er Jakken fra MbyM. Garnet er kjempegodt å strikke av.  Og på pinner nr 7 merkes det at det strikkes.
Delight og firkantede pinner

2 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Hva har skjedd hos deg da? Har du det rett og slett for travelt kanskje og trykket feil?
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men bildene - de var nå i alle fall fine:0)

Helle sa...

Altfor mange prosjekter har alle som er glade i å strikke. Det kan være vanskelig å holde fokus når det dukker opp noe nytt og spennende.. Strikke på p 7 hørtes smart ut i disse førjulstider.