Sider

torsdag 25. august 2011

Enda mer bomullsgarn

Far har flyttet til en enklere leilighet. Vi har ryddet og ryddet og kastet. Jeg trodde jeg hadde tatt alt garnet etter Mor. Enda mer bomullsgarn dukket opp.  Mor var glad i håndarbeid.  De siste årene heklet hun ikke mye, strikket bare sokker.  Alle ullgarnrester ble brukt til sokker, så ullgarn var det ikke mye av. 
Her er det bomullsgarn i mange kvaliteter. Noen påbegynte grytelapper. Og garn nok til enda ett sengeteppe eller stor duk.  Jeg tror ikke jeg skal hekle hverken duk eller sengeteppe.
Tynt tynt garn til duk - en stooor duk

2 kommentarer:

Misemor sa...

Oj, oj, så myyyyyyyyyye tynt bomullsgarn da. Det blir nok en fin stor duk, gleder meg til å se work in progress. =)

Helle sa...

Ja her kan du nesten starte ditt eget utsalg. Ellers ser det ut til at du kan ha nok til både duk og gardiner..?